به نام خداوند بخشنده مهربان               بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ‏ ‏                In the Name of Allah, the Beneficent, the Merciful.                Au nom d'Allah, le Tout Miséricordieux, le Très Miséricordieux.                Im Namen des barmherzigen und gnädigen Gottes.                In nome di Allah , il Compassionevole, il Misericordioso.                Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.                ¡En el nombre de Alá, el Compasivo, el Misericordioso!              

 
   Home Page | صفحه اول   Rss Link | فید خبرخوان   Contact Us | تماس با ما     امروز
کلیک کن
 

کوتاه نوشته های انسانی / ابلیس آدم روی » چگونه از شر ابلیس های آدم روی در امان باشیم ؟
ارسال : 11/10/1348, 03:30 | 0 نظر | 438 بازديد نسخه مخصوص چاپ
 

چون بسی ابلیس آدم روی هست

پس به هر دستی نشاید داد دست

هشدارهاي پليس در خصوص آزار و اذيت زنان و دختران

سرهنگ اسماعيلي با اشاره به نتايج بررسي‌هاي صورت گرفته در پرونده‌هاي آزار و اذيت زنان و دختران، به هموطنان هشدار داد:

 تبهكاران و شيادان از طريق دوستي‌هاي خياباني و چرب‌زباني، طعمه‌هايشان را فريب داده و ابتدا با وعده ازدواج، اعتماد طرف مقابل را جلب مي‌كنند. آنها سپس قربانيان را به تله انداخته و با شگردهاي خاص و در فرصتي مناسب، نقشه‌هاي شيطاني خود را اجرا مي‌كنند. گاهي مواقع نيز مي‌بينيم مجرمان پس از كشاندن دختران به مخفيگاه، آنها را در اختيار دوستان شيطان‌صفت‌شان هم قرار مي‌دهند.

به گفته وي، براي پيشگيري و كاهش چنين جرايمي، خانواده‌ها نقش بسيار مهم و اساسي دارند. چرا كه آنها با آموز‌ش‌هاي لازم به فرزندان، برقراري ارتباط نزديك و صميمي و آگاه كردن عزيزان خود از خطراتي كه در كمين‌شان است، مي‌توانند نقش مؤثري در پيشگيري از چنين ماجراهاي تلخ و تكان دهنده‌اي ايفا كنند.

 از سوي ديگر، رسانه‌هاي گروهي بهترين ابزار اطلاع‌رساني هستند كه مي‌توانند در جلوگيري از بزهكاري‌ها و جرايم مختلف اجتماعي همواره اطلاع‌رساني و آگاه‌سازي كنند و ضمن بيان هشدارها به مردم، سطح آگاهي عمومي درباره خطرات پيرامون‌شان را نيز بالا ببرند.

ملاقات شوم با خوا ستگار شيطان‌ صفت

گروه حوادث : زن جوان كه پس از آشنايي با پسر مغــــازه‌دار، به ملاقات خواستگار شيطان‌صفت مي‌رفت نمي‌دانســت چه سرنوشت شومي در انتظارش است.

به گــــزارش خبرنگار ما، روز پنجشنبه – نهم اسفند – زن جواني با چشماني اشكبار به پايگاه چهارم پليـــس امنيت عمومي تهران رفت و راز جنايت سياه را فاش كرد. او به مأموران گفت: «مدتي قبل با پسري به نام «منصور» آشنا شدم كه پس از ابراز علاقه شديد قرار شد همراه خانواده‌اش به خواستگاري‌ام بيايد تا اين‌كه ديروز تلفني تماس گرفت و به بهانه صحبت‌هاي نهايي قرار ملاقات گذاشت. من كه در كمال سادگي به حرف‌هايش اعتماد كرده بودم، سوار بر خودرويش شدم.

اما پس از طي مسافتي چهار تن از دوستان منصور پس از سد راه، به زور سوار ماشين شدند. آنها سپس با زور و تهديد مرا به جاده «تلو» كشانده و نقشه شوم و شيطاني‌شان را اجرا كردند. بعد هم حوالي تهرانپارس رهايم كرده و گريختند.

به دنبال اين شكايت گروهي از مأموران پليس امنيت در تحقيقات تخصصي و با راهنمايي زن جوان در كمتر از 42 ساعت چهار شيطان‌صفت را رديابي و دستگير كردند. در ادامه بررسي‌ها مشخص شد فرهاد – سردسته شبكه – معروف به «فرهاد سياه» پس از اين ماجرا به استان مركزي گريخته است. بنابراين با دستور داديار دادسراي ناحيه 12 تهران مأموران راهي اين استان شده و با همكاري مأموران پليــس استان مركزي اين تبهكار را نيز دستگير و به تهران منتقل كردند.

منصــور نيز در بازجويي‌ها با اعتراف به همدستي با «فرهاد» گفت: چند روز قبل كه با زن جوان آشنا شدم تصميم به ازدواج گرفتم اما وقتي «فرهاد» متوجه ماجرا شد به مغازه‌ام آمد و با اسلحه تهديدم كرد و از من خواست در اجراي نقشه شيطاني كمكش كنم.

بنابراين به خاطر ترس از «فرهاد» روز حادثه زن جوان را به محل قرار كشانده و همراه فرهاد و سه نوچه‌اش او را به جاده «تلو» كشانديم. ضمن اين‌كه با تهديد فرهاد از آنها فيلمبرداري مي‌كردم.»

سرهنگ اسماعيلي – رئيس پايگاه چهارم پليس امنيت تهران بزرگ – درباره اين خبر گفت: متهمان پرونده كمتر از 20 سال دارند و تا سوم راهنمايي درس خوانده‌اند. آنهـــــا در نخستين بازجويي‌ها به جرم‌شان اعتراف كرده‌اند.

وي افزود: «فرهاد» - متهم اصلي پرونده – داراي سابقه شرارت است كه تحت تعقيب مأموران كلانتري 441 تهرانپارس نيز قرار داشت. از او يك قبضه سلاح شكاري غيرمجاز هم كشف شده است. سرهنگ اسماعيلي از مردم خواست در صورت شناسايي تبهكاران براي شكايت به پايگاه چهارم پليس امنيت در ميدان نبوت – شرق تهران – مراجعه كنند.

منبع : http://www.iran-newspaper.com








 
 
n s u n
« انسان »
 
c a t e g o r y
« موضوعات »
بیش از 100 موضوع با محوریت انسان
 
r e g i s t e r a t i o n
« عضویت و اشتراک »
با لینک ثابت RSS سایت مطالب را در سایت و یا نرم افزار خود منتشر و شماهده کنید
به زودی

به مناسبت آغاز سال 1391 و شروع چهارمین سال فعالیت سایت سامانه عضویت پیامکی "انسان" افتتاح شد.
جهت دریافت رایگان پیام های کوتاه با موضوع انسان یک پیامک با متن انسان به شماره
3000258800 ارسال نموده و منتظر تائید عضویت خود در سامانه شوید.
شما نیز می توانید نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را به شماره مذکور پیامک کنید.

 
l a s t  p o s t
« آخرین مطالب »
 
v o t e
« نظرسنجی »

نظر شما در مورد محتوی سایت انسان چیست؟


 
c a n o n i c a l   t i m e
« اوقات شرعی »
 
c h a r i t y
« كمك هاي انسان دوستانه »»





برنامه جهانی مبارزه با گرسنگی

کمک به ایتام
 
 
t r a n s l a t e
« ترجمه »

 
c a l e n d a r
« تقویم شمسی »
<    «  دی 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 
 
l i n k  b o x
« پیوند به بیرون »

براي تبادل لينك با ما آدرس سايت را با نام "انسان" در وبسايت يا وبلاگ خود اضافه كرده و سپس از قسمت تماس با ما لينك خود را ارسال نمائيد
آدرس های ورودی به سایت:
www.Nsun.us
www.N-Sun.ir
www.Nsun.tk
nsun.ely.ir

 
 

خدا نکنه تا آدم نشدیم دنیا بهمون رو بیاره Copyright © 2009-2010 By www.nSun.us , All rights reserved -  Hosted & Design By Hami Web Network
Powered By DataLifeEngine - SMS Box= 3000258800  -   SMS Plugin Service By www.SmsWay.ir