به نام خداوند بخشنده مهربان               بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ‏ ‏                In the Name of Allah, the Beneficent, the Merciful.                Au nom d'Allah, le Tout Miséricordieux, le Très Miséricordieux.                Im Namen des barmherzigen und gnädigen Gottes.                In nome di Allah , il Compassionevole, il Misericordioso.                Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.                ¡En el nombre de Alá, el Compasivo, el Misericordioso!              

 
   Home Page | صفحه اول   Rss Link | فید خبرخوان   Contact Us | تماس با ما     امروز
کلیک کن
 

کوتاه نوشته های انسانی / ابلیس آدم روی » چگونه از شر ابلیس های آدم روی در امان باشیم ؟
ارسال : 11/10/1348, 03:30 | 0 نظر | 444 بازديد نسخه مخصوص چاپ
 

چون بسی ابلیس آدم روی هست        

پس به هر دستی نشاید داد دست

هشدارهاي  قضايي در خصوص خودروهاي مسافربر شخصي
قاضي روستا با هشدار جدي به زنان و دختران گفت: افراد بويژه بانوان بايد در سوار شدن به خودروهاي مسافربر شخصي همواره مراقب باشند چرا كه برخي مجرمان حرفه‌اي در پوشش مسافربر به دنبال طعمه هستند. بنابر اين از زنان و دختران جوان در همه اوقات شبانه روز بخصوص شب‌ها خواسته مي‌شود از سوار شدن به خودروهاي شخصي بشدت خودداري نمايند و جابه‌جايي با وسايل نقليه عمومي را در اولويت كار خود قرار دهند.

دختر جوان در دام شيطاني مسافربران قلابي

گروه حوادث- راننده شيطان‌صفت كه با همدستي يك تبهكار پس از ربودن و آزار و اذيت دختر جواني، پول و جواهرات او را به سرقت برده بود، با رديابي‌هاي پليسي دستگير شد.
به گزارش خبرنگار ما، تحقيق در اين باره همزمان با شكايت دختر جواني به كلانتري 123 نياوران آغاز شد.
مهناز- 21 ساله- به مأموران گفت: پس از تعطيلي دانشگاه، سوار بر خودروي شخصي‌ام راهي خانه بودم كه در ميانه راه ماشين‌ام به دليل نامعلومي خراب شد.از آنجا كه هوا تاريك شده بود، آن را گوشه خيابان پارك كرده و در حوالي ميدان تجريش سوار خودروي پرايد شخصي شدم كه يك سرنشين مرد نيز در صندلي عقب داشت.پس از طي مسافتي، راننده ناگهان به خيابان فرعي پيچيد كه وقتي متوجه خطر شدم، به داد و فرياد پرداختم اما همان موقع سرنشين صندلي عقب خودرو به طرفم حمله كرد و راننده نيز با شوكر، دو ضربه به پايم كوبيد. در حالي كه از درد به خود مي‌پيچيدم، آنها مرا مورد آزار و اذيت قرار داده و پس از سرقت پول و طلاهايم، مرا از خودرو بيرون انداخته و متواري شدند. با اين حال همان موقع شماره پلاك خودروي آنها را در صفحه نمايش تلفن همراهم ثبت كردم.
پس از اين شكايت، قاضي «روستا»- بازپرس شعبه هشتم دادسراي ناحيه يك الهيه تهران- به دليل حساسيت موضوع، از مأموران خواست مالك خودرو را شناسايي و دستگير كنند.
وي ابتدا منكر ارتكاب جرم شد اما سرانجام وقتي در كلانتري با شاكي روبه‌رو شد، لب به اعتراف گشود و گفت: تا چند ماه قبل كارگاهي داشتم كه هدف دزدان قرار گرفت و همه سرمايه‌ام به سرقت رفت. از همان موقع به خاك سياه نشستم؛ بنابر اين مجبور به مسافركشي شدم. آن روز هم در ميدان آزادي، سيامك به عنوان مسافر سوار شد. وقتي در طول راه به
درد دل پرداختم و از وضعيت نابسامان مالي‌ام باخبر شد، پيشنهاد شيطاني‌اش را مطرح كرد. من هم به طمع پول وسوسه شدم بعد هم شوكري را كه همراه داشت، به من داد تا در موقع نياز از آن استفاده كنم.سرانجام دختر جوان شيك‌پوشي را به دام انداخته و نقشه خود را عملي كرديم.همان شب سيامك نيمي از اموال مسروقه را به من داد و بدون اين كه نشاني خود را در اختيارم قرار دهد، خداحافظي كرد و رفت. تاكنون هم او را نديده‌ام.
قاضي پرونده با درخواست چاپ عكس بدون پوشش متهم، از زنان و دختران جوان خواست در صورت شناسايي مرد شيطان‌صفت، براي طرح شكايت به شعبه هشتم دادسراي ناحيه يك- الهيه تهران- مراجعه كنند. گروهي از مأموران نيز مسئول شناسايي و دستگيري تبهكار فراري هستند.

منبع : http://www.iran-newspaper.com








 
 
n s u n
« انسان »
 
c a t e g o r y
« موضوعات »
بیش از 100 موضوع با محوریت انسان
 
r e g i s t e r a t i o n
« عضویت و اشتراک »
با لینک ثابت RSS سایت مطالب را در سایت و یا نرم افزار خود منتشر و شماهده کنید
به زودی

به مناسبت آغاز سال 1391 و شروع چهارمین سال فعالیت سایت سامانه عضویت پیامکی "انسان" افتتاح شد.
جهت دریافت رایگان پیام های کوتاه با موضوع انسان یک پیامک با متن انسان به شماره
3000258800 ارسال نموده و منتظر تائید عضویت خود در سامانه شوید.
شما نیز می توانید نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را به شماره مذکور پیامک کنید.

 
l a s t  p o s t
« آخرین مطالب »
 
v o t e
« نظرسنجی »

نظر شما در مورد محتوی سایت انسان چیست؟


 
c a n o n i c a l   t i m e
« اوقات شرعی »
 
c h a r i t y
« كمك هاي انسان دوستانه »»





برنامه جهانی مبارزه با گرسنگی

کمک به ایتام
 
 
t r a n s l a t e
« ترجمه »

 
c a l e n d a r
« تقویم شمسی »
<    «  دی 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
 
 
l i n k  b o x
« پیوند به بیرون »

براي تبادل لينك با ما آدرس سايت را با نام "انسان" در وبسايت يا وبلاگ خود اضافه كرده و سپس از قسمت تماس با ما لينك خود را ارسال نمائيد
آدرس های ورودی به سایت:
www.Nsun.us
www.N-Sun.ir
www.Nsun.tk
nsun.ely.ir

 
 

خدا نکنه تا آدم نشدیم دنیا بهمون رو بیاره Copyright © 2009-2010 By www.nSun.us , All rights reserved -  Hosted & Design By Hami Web Network
Powered By DataLifeEngine - SMS Box= 3000258800  -   SMS Plugin Service By www.SmsWay.ir